Sigla B-Art Design

» accesoriul potrivit ţie

Contact şi Mod de comandă

Comanda si informatii telefonice la numarul: 0734.106.897

Nu există COMANDĂ MINIMĂ! Alegeţi produsul sau produsele pe care le doriţi şi ne scrieţi pe mail contact@b-art.ro sau în formularul din pagina de contact codul de produs/produse ( îl gasiţi sub poză). Veţi primii înapoi un răpuns pe mail în care vă vom anunţa dacă produsul există pe stoc şi vom stabii împreună când şi unde îl vom livra.

* Pentru comenzi de minim 50 RON primiţi un produs cadou.
* Pentru comenzi de minim 100 RON primiţi un produs cadou şi nu plătiţi taxele de expediere

Transportul pachetului se face prin Posta Română ( pachetul ajunge între 3 şi 7 zile). Livrările se fac de două ori pe săptămână: Lunea şi Joia. Astfel:comenzile efectuate în zilele de Joi, Vineri, Sâmbătă si Duminică - vor fi expediate Luni; comenzile efectuate în zilele de Luni, Marţi şi Miercuri - vor fi expediate Joi.
Pentru persoanele din Bucureşti, care nu doresc să primească coletul prin Posta Română, ne întalnim personal cu cumpărătorii, de două ori pe săptămână, Lunea sau Joia, la un punct stabilit de comun acord.
Plata se face ramburs, în momentul ridicării coletului de la oficiul poştal, sau pe loc pentru cei care sunt din Bucureşti. Taxele poştale sunt suportate de cumparator.

Metoda de expediere poate fi una din urmatoarele:

- prin Poştă, ramburs ( la valoarea produsului se adaugă taxele poştale de 7-8 RON )
- prin Poştă, Prioripost ( la valoarea produsului se adaugă taxele poştale de 10 RON )
- prin serviciul de curierat rapid ( la valoarea produsului se adaugă taxe de expediere care sunt puţin mai mari, dar este mai sigur şi mai rapid )

Dacă nu mai doriţi un produs, indiferent de motivele invocate, îl puteţi returna, doar schimbându-l cu un alt produs sau mai multe produse cu aceeaşi valoare, cu următoarele condiţii:

1. Să nu îl purtaţi sau deterioraţi.
2. Să ne contactaţi în maxim 3 zile de la primirea coletului.
3. După ce primim coletul şi constatăm că îndeplineşte condiţiile de mai sus, vă vom expedia produsul dorit, dacă există pe stoc. Dacă nu există pe stoc, vă vom comunica pe mail, în cât timp îl veţi primi.
4. Plata transportului celor două colete se va face de către dumneavoastră.